demerliotis logo       volkswagen logo    Audi logo

28 Μαΐου 1937

Ιδρύεται στο Βερολίνο η "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (Εταιρεία Προετοιμασίας Αυτοκινήτων του Γερμανικού Λαού). Η αποστολή της είναι να προετοιμάσει το έδαφος για την μαζική παραγωγή του "απόλυτα πρακτικού αυτοκινήτου" που σχεδίασε ο Ferdinand Porsche και το οποίο αργότερα θα κατακτήσει τις παγκόσμιες αγορές, με το όνομα “Beetle”. Η ίδρυση της εταιρείας στο Βερολίνο ήταν η αφετηρία για τον σημερινό όμιλο Volkswagen, ο οποίος έχει την έδρα του, από το 1948, στο Wolfsburg. 


 

Φεβρουάριος 1938

Kατασκευή του εργοστασίου της Volkswagen.

Ξεκινάει η κατασκευή του εργοστασίου της Volkswagen ("Volkswagenwerk") στα ανατολικά της γερμανικής πόλης Fallersleben. Η παραγωγή έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το φθινόπωρο του 1939. Παράλληλα με το κυρίως εργοστάσιο, μια προκαταρκτική μονάδα ("Vorwerk") που βρίσκεται κοντά στο Braunschweig, εκπαιδεύει τους ασκούμενους και παράγει εργαλεία και όργανα μέτρησης. 

 

 

27 Δεκεμβρίου 1945

Το εργοστάσιο ξεκινάει.

Υπό την εποπτεία της Βρετανικής στρατιωτικής κυβέρνησης στην κατεχόμενη Γερμανία, το εργοστάσιο ξεκινάει τον Ιούνιο του 1945 και πάλι την λειτουργία του, ως κατασκευαστής αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης και μέχρι το τέλος του έτους από την γραμμή παραγωγής έχουν βγει 55 αυτοκίνητα Volkswagen.

 

 

Οκτώβριος 1947

Οι εξαγωγές αρχίζουν.

Οι εξαγωγές αρχίζουν όταν 5 αυτοκίνητα αποστέλλονται στις Κάτω Χώρες. Έως το τέλος του 1947, είχαν εξαχθεί 56 αυτοκίνητα Volkswagen και ένα χρόνο αργότερα οι συνολικές πωλήσεις στο εξωτερικό φτάνουν στις 4.500.

 

 

8 Μαρτίου 1950

Έναρξη μαζικής παραγωγής του Volkswagen Transporter.

Στο εργοστάσιο του Wolfsburg γίνεται η έναρξη της μαζικής παραγωγής του Volkswagen Transporter, γνωστού εσωτερικά ως Type 2, το ποίο διατίθεται ως van μεταφοράς για εμπορεύματα αλλά και ως minibus. Καθώς το μεταπολεμικό οικονομικό θαύμα της Γερμανίας αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά, το συγκεκριμένο όχημα αρχίζει να χρησιμοποιείται για ένα μεγάλο μέρος των καθημερινών επαγγελματικών εργασιών και καταφέρνει να αγαπηθεί πολύ από τους επαγγελματίες. Επιπλέον, καλύπτει και τις ανάγκες των φανατικών του κάμπινγκ. 

 

 

1951

Σημαντικό βήμα προς τη μαζική παραγωγή για μια παγκόσμια αγορά.

Από τις συνολικές πωλήσεις των 105.701 αυτοκινήτων, οι 35.742 αφορούν σε εξαγωγές. Νέες αγορές ανοίγουν όπως η Αργεντινή και η Βραζιλία ενώ η αγορά των ΗΠΑ είναι ανοιχτή από την προηγούμενη χρονιά. Τα αυτοκίνητα της Volkswagen διατίθενται ήδη σε 28 χώρες, πράγμα που αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς τη μαζική παραγωγή για μια παγκόσμια αγορά. Με ποσοστό έως  50% του συνόλου των εξαγωγών αυτοκινήτων στη δεκαετία του 1950, η Volkswagen είναι η μεγαλύτερη πηγή ξένου συναλλάγματος της γερμανικής οικονομίας και ο πρώτος εξαγωγέας μηχανοκίνητων οχημάτων της χώρας.

 

 

11 Σεπτεμβρίου 1952

VolkswagenCanadaLtd.”, η πρώτη ξένη θυγατρική εταιρεία.

Στην περιοχή  Οντάριο του Τορόντο, ιδρύεται η “Volkswagen Canada Ltd.” η οποία είναι η πρώτη ξένη θυγατρική εταιρεία. Μέχρι το τέλος του έτους έχει πουλήσει 94 αυτοκίνητα Volkswagen στην καναδική αγορά.

 

 

23 Μαρτίου 1953 

Το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής που ιδρύθηκε στο εξωτερικό από τη Volkswagen.

Η "Volkswagen do Brasil Ltda." βρίσκεται στο Σάο Πάολο και είναι το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής που ιδρύθηκε στο εξωτερικό από τη Volkswagen. Το 1959 η παραγωγή Transporter της νέας εταιρείας είναι 8.383 αυτοκίνητα σε σύγκριση με τα 3.689 αυτοκίνητα της προηγούμενης χρονιάς. Το επιβατικό αυτοκίνητο της Volkswagen μπαίνει και αυτό στην  παραγωγή, καθώς το εργοστάσιο της Anchieta στο São Bernardo do Campo αυξάνει την παραγωγή του, και γίνεται για πολλά χρόνια  το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο της Βραζιλίας. 

 

 

5 Αυγούστου 1955

Παραγωγή του εκατομμυριοστού Volkswagen.

Η Volkswagen είναι ένα σύμβολο της γερμανικής βιομηχανικής ανάπτυξης. Στο Wolfsburg, οι εργαζόμενοι και οι έμποροι της εταιρείας γιορτάζουν την παραγωγή του εκατομμυριοστού Volkswagen.

 

 

17 Φεβρουαρίου 1972

Το ρεκόρ του “Beetle”

Το “Beetle” συνεχίζει, συνεχίζει και συνεχίζει! Αυτόν τον μήνα η συνολική παραγωγή κάνει νέο ρεκόρ φτάνοντας τα 15.007.034 αυτοκίνητα.

 

 

29 Μαρτίου 1974 

Αρχίζει η παραγωγή του Golf.

Αρχίζει στο Wolfsburg η παραγωγή του Golf . Πολύ σύντομα κυριαρχεί στην κατηγορία των compact αυτοκινήτων, η οποία σύντομα παίρνει το όνομά της από αυτό. Η επιτυχία του μοντέλου είναι ανάλογη της επιτυχίας του Beetle. Μέχρι σήμερα, το Golf παραμένει ένα από τα κορυφαία σε πωλήσεις μοντέλα της Volkswagen.

 

 

Απρίλιος 1978

Ξεκινά η κατασκευή του "Rabbit".

Το νέο εργοστάσιο στο Westmoreland της Πενσυλβάνια ξεκινά την κατασκευή του Golf, το οποίο είναι γνωστό στις ΗΠΑ ως "Rabbit". Το 1979 τοεργοστάσιο των ΗΠΑ έχει ένα εργατικό δυναμικό 9.102 ατόμων και έχει φτάσει στην προγραμματισμένη ημερήσια παραγωγή των 1.000 αυτοκινήτων. Αλλά, έως τον Ιούλιο του 1988 οι πωλήσεις συνεχίζουν να παρουσιάζουν σημαντικό πρόβλημα και οι οικονομικές απώλειες οδηγούν στο κλείσιμο του εργοστασίου και τη μεταφορά της γραμμής παραγωγής του Jetta  στη Puebla του Μεξικού.

 

 

Ιούνιος 1983

Η εποχή των ρομπότ φτάνει στο αποκορύφωμά της.

Στο Κτίριο 54, που χτίστηκε ειδικά για την παραγωγή της δεύτερης γενιάς του Golf, η εποχή των ρομπότ φτάνει στο αποκορύφωμά της. Οι λεπτομέρειες του νέου αυτοκινήτου έχουν σχεδιαστεί από την αρχή με στόχο την υψηλού επιπέδου ρομποτική συναρμολόγηση, την μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και την πιο εργονομική και σωστή διάταξη του χώρου εργασίας.

 

 

16 Φεβρουαρίου 1985

Ξεκινάει η παραγωγή αυτοκινήτων στην Κίνα.

Ιδρύεται η σύμπραξη εταιριών “Shanghai-Volkswagen Automotive Company Ltd.” με αρχικό στόχο την κατασκευή του Santana. Έτσι, η Volkswagen αποκτά πρόσβαση στην κινεζική αγορά και την πολλά υποσχόμενη δυναμική μελλοντική της ανάπτυξη.

 

 

24 Ιουνίου 1991

Ιδρύεται η "AutoEuropaAutomóveisLda."

Σε απάντηση της τάσης για παγκοσμιοποίηση, η Volkswagen προχωρά με τη δημιουργία παραγωγικού δυναμικού σε όλες τις ηπείρους. Η "AutoEuropa Automóveis Lda." ιδρύεται στη Palmela της Πορτογαλίας, με στόχο να κατασκευάσει ένα SUV. Αυτά τα εργοστάσια του εξωτερικού αναλαμβάνουν την ευθύνη για την παγκόσμια διανομή οχημάτων, αρχής γενομένης τον Απρίλιο του 1995 με το Sharan από την Πορτογαλία.

 

 

Ιούλιος 1999

Ξεκινάει η παραγωγή του Lupo 3L TDI.

Η Volkswagen γράφει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του αυτοκινήτου, όταν ξεκινάει η παραγωγή του Lupo 3L TDI. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με κατανάλωση καυσίμου μόλις 3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

 

 

11 Δεκεμβρίου 2001

Ξεκινάει η παραγωγή του Phaeton.

Η Volkswagen ανοίγει το Γυάλινο Εργοστάσιό της στη Δρέσδη και αρχίζει την χειροποίητη συναρμολόγηση του Phaeton. Το πολυτελές αυτό μοντέλο σηματοδοτεί την είσοδο της Volkswagen στην μεγάλη κατηγορία.

 

 

25 Ιουνίου 2002

Το Golf ξεπερνάει το θρυλικό Beetle.

Το Golf ξεπερνάει σε πωλήσεις το θρυλικό Beetle, και με 21.517.514 αυτοκίνητα γίνεται το μοντέλο της Volkswagen με το μεγαλύτερο αριθμό παραγωγών.

bluemotion

Μεγαλύτερη οικονομία, λιγότερη ρύπανση, απεριόριστη οδηγική απόλαυση.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Ένας κόσμος ιδεών, για ένα οικολογικό τρόπο οδήγησης και ζωής.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

 

 

espabanner