demerliotis logo       volkswagen logo    Audi logo

Για κάθε στυλ οδήγησης

Τα κιβώτια ταχυτήτων συνήθως χωρίζονται σε μηχανικά και αυτόματα, όπου στα μεν μηχανικά ο οδηγός επηρεάζει άμεσα τις αλλαγές των ταχυτήτων, ενώ στα αυτόματα  κιβώτια οι αλλαγές των ταχυτήτων πραγματοποιούνται αυτόματα βάση της ταχύτητας του αυτοκινήτου και της επιτάχυνσης.

Το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων

Το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων συνήθως προτιμάται από τους οδηγούς που προτιμούν τη σπορ δυναμική οδήγηση και κατ' επέκταση κινητήρες με υψηλές επιδόσεις. Προτιμάται όμως και από τους οδηγούς που επιλέγουν βάση τιμής και οικονομίας στη κατανάλωση καυσίμου.

Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Tiptronic

Τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων επιλέγονται συνήθως από τους οδηγούς εκείνους που επιθυμούν κυρίως απλή λειτουργία και άνεση στις μετακινήσεις.

To κιβώτιο άμεσης αλλαγής ταχυτήτων DSG

Η Volkswagen για πρώτη φορά καταφέρνει να συνδυάσει τα προτερήματα και των δύο παραπάνω κιβωτίων σε ένα, χωρίς καμία υστέρηση. Το κιβώτιο άμεσης αλλαγής ταχυτήτων DSG συνδυάζει τη σπορ οδήγηση ενός μηχανικού κιβωτίου με την άνεση ενός αυτόματου.

 

Μηχανικά Κιβώτια

Οδηγική απόλαυση και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου

 

Πλήρης έλεγχος στις αλλαγές των ταχυτήτων

Το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων διακρίνεται για την υψηλή του απόδοση, την ευκολία στη χρήση καθώς και την ομαλή λειτουργία που προσφέρει. Επιπλέον, η άμεση απόκριση του αυτοκινήτου στις αλλαγές των σχέσεων σας εγγυάται οδηγική απόλαυση και σπορ αίσθηση.

Αρχή λειτουργίας του κιβωτίου

Το κιβώτιο επικοινωνεί με τη μηχανή του αυτοκινήτου μέσω ενός συμπλέκτη, ο οποίος ανοίγει και κλείνει πιέζοντας το πεντάλ του συμπλέκτη. Ετσι ο τρόπος οδήγησης του αυτοκινήτου επηρεάζεται ανάλογα με τον τρόπο που ο οδηγός αλλάζει τις ταχύτητες. Τα σύγχρονα μηχανικά κιβώτια είναι πλήρως "συγχρονισμένα", δηλαδή οι αλλαγές των ταχητήτων του κιβωτίου γίνονται με την  ίδια ταχύτητα, προσφέροντας έτσι στον οδηγό εύκολη οδήγηση.

 

Tiptronic

Άνεση και ευκολία στις μετακινήσεις

 

Απολαυστική οδήγηση

Η οδήγηση με ένα κιβώτιο ταχυτήτων Tiptronic δεν μπορεί παρά να είναι πραγματικά απολαυστική καθώς η άνεση στην οδήγηση σαφώς είναι μεγαλύτερη απ'ότι με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ενώ αυξάνεται και η αίσθηση της ασφάλειας αφού ο οδηγός μπορεί να παραμένει αφοσιωμένος στο δρόμο.

Αρχή λειτουργίας του κιβωτίου

Με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Tiptronic, ο οδηγός αφήνει το κιβώτιο να κάνει τις αλλαγές μόνο του ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου και την ροπή. Το κιβώτιο Tiptronic δεν μένει μόνο σε αυτό καθώς εάν το επιθυμείτε μπορείτε να κάνετε την αλλαγή των ταχυτήτων και μόνοι σας μέσω του λεβιέ ή μέσω τον χειριστηρίων στο τιμόνι.

 

DSG6

Κιβώτιο άμεσης αλλαγής ταχυτήτων DSG6

 

DSG – το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη από τη Volkswagen

Το καινοτόμο κιβώτιο άμεσης αλλαγής ταχυτήτων DSG προσφέρει πραγματική άνεση στις αλλαγές των ταχυτήτων  που ανατρέπει όσα γνωρίζαμε για τις διαφορές μεταξύ μηχανικών και αυτόματων κιβωτίων. Το 6 τάχυτο κιβώτιο συνδυάζει τη δυναμική οδήγηση και τη χαμηλή κατανάλωση ενός μηχανικού κιβωτίου με την άνεση και την ευκολία που προσφέρει ένα αυτόματο. Επιπλέον, οι αλλαγές των ταχυτήτων πραγματοποιούνται χωρίς κενά ισχύος.

Επιλέξτε το δικό σας τρόπο οδήγησης

Το κιβώτιο DSG διαθέτει δύο προγράμματα οδήγησης: normal και sport. Στη sport επιλογή, οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται πιο αργά, δηλαδή διατηρεί την επιλεγμένη ταχύτητα για μεγαλύτερο φάσμα στροφών. Η αλλαγή των ταχυτήτων μπορεί επίσης να γίνει σειριακά μέσω των χειριστηρίων που βρίσκονται στο τιμόνι ή μέσω του λεβιέ.

 

DSG7

Κιβώτιο άμεσης αλλαγής ταχυτήτων DSG7

 

Καινοτομία, ευφυΐα και άνεση όπως ποτέ ξανά

Αυτό το νέο κιβώτιο άμεσης αλλαγής ταχυτήτων DSG από τη Volkswagen συνδυάζει από μόνο του δύο παγκόσμιες πρωτοπορίες: από τη μία μεριά είναι το πρώτο κιβώτιο 7 σχέσεων για αυτοκίνητο με κίνηση εμπρός και από την άλλη το πρώτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη "ξηρού" τύπου. Συνδυάζει έτσι την άνεση ενός αυτόματου κιβωτίου, τη δυναμική ενός μηχανικού και μειώνει τη κατανάλωση καυσίμου κατά 10% σε σχέση με ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η καινοτομία του διπλού συμπλέκτη

Το πιο σημαντικό στοιχείο του νέου κιβωτίου άμεσης αλλαγής ταχυτήτων DSG 7 σχέσεων, είναι ο διπλός του συμπλέκτης "ξηρού" τύπου. Στο DSG 6 σχέσεων χρησιμοποιείται λάδι για την ψύξη, επιτρέποντας τη χρήση του σε κινητήρες υψηλής ροπής και απόδοσης,  ενώ στο DSG 7 σχέσεων ο συμπλέκτης βρίσκεται σε περιβάλλον αέρα και χρησιμοποιείται με κινητήρες ροπής έως περίπου 250Nm.

bluemotion

Μεγαλύτερη οικονομία, λιγότερη ρύπανση, απεριόριστη οδηγική απόλαυση.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Ένας κόσμος ιδεών, για ένα οικολογικό τρόπο οδήγησης και ζωής.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

 

 

espabanner