demerliotis logo       volkswagen logo    Audi logo

Συστήματα υποβοήθησης για όλες τις οδηγικές συνθήκες.

Fatigue Detection

Fatigue Detection

Προειδοποιεί τον οδηγό όταν ανιχνεύσει σημάδια κόπωσης και έλλειψη συγκέντρωσης

 

Ο καλύτερός σας φίλος για τα μακρινά ταξίδια

To σύστημα Fatigue Detection ανιχνεύει το βαθμό συγκέντρωσης του οδηγού και τον προειδοποιεί με ηχητική ένδειξη διάρκειας 5 sec. Παράλληλα, εμφανίζεται και μια οπτική ένδειξη στον πίνακα οργάνων, που προτείνει στον οδηγό να κάνει ένα διάλειμμα από την οδήγηση. Εάν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί μέσα στα επόμενα 15 min, η ειδοποίηση επαναλαμβάνεται. Το σύστημα ενεργοποιείται σε ταχύτητες μεγαλύτερες από 65 km/h.

Το σύστημα Fatigue detection είναι ένα ενεργό σύστημα ασφάλειας. Με την έναρξη μιας διαδρομής το σύστημα καταγράφει τον τρόπο οδήγησης του οδηγού και στη συνέχεια, αξιολογεί διαρκώς τα δεδομένα που λαμβάνει από την γωνία κλίσης του τιμονιού, το πεντάλ γκαζιού και την εγκάρσια επιτάχυνση-παράμετροι που σκιαγραφούν τον τρόπο οδήγησης. Ανεξαρτήτως της λειτουργίας ανίχνευσης κόπωσης, το σύστημα πάντα προτείνει στον οδηγό να κάνει ένα διάλειμμα, ύστερα από 2 ώρες συνεχόμενης οδήγησης. Το σύστημα αυτό έχει σχεδιαστεί για να ανιχνεύει πρώιμα στάδια μειωμένης συγκέντρωσης.

Βάσει έρευνας, ένα ποσοστό της τάξης του 25% των ατυχημάτων που συμβαίνουν στο δρόμο, οφείλονται σε κόπωση του οδηγού - ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια μακρινών και μονότονων διαδρομών.

 

Adaptive cruise control ACC

Adaptive cruise control ACC

Σας κρατάει πάντα στην κατάλληλη απόσταση ασφαλείας ενώ διαθέτει και λειτουργία Front Assist.

 

Κρατάει πάντα τις αποστάσεις του

Ο προσαρμοζόμενος σταθεροποιητής ταχύτητας ACC της Volkswagen βασίζεται στο γνωστό σύστημα ελέγχου πορείας Cruise Control, με την προσθήκη ενός αισθητήρα ραντάρ. Όταν ενεργοποιείται, το σύστημα διατηρεί μια προκαθορισμένη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, προσαρμόζοντας αυτόματα την ταχύτητα του αυτοκινήτου ανάλογα. Αυτό κάνει το ACC ένα βοηθητικό σύστημα οδήγησης που προσφέρει άνεση και αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό.

Η τεχνολογία

Το ACC βασίζεται σε ένα αισθητήρα ραντάρ με εμβέλεια έως και 200 m και με γωνία ακτίνας 12o. Ο αισθητήρας ραντάρ και η μονάδα ελέγχου συνδυάζονται σε μία ενιαία μονάδα που βρίσκεται - στο Passat για παράδειγμα - πίσω από το σήμα της Volkswagen στη μάσκα.

Η λειτουργία

Χρησιμοποιώντας τα σήματα από τον αισθητήρα ραντάρ, η μονάδα ελέγχου υπολογίζει όχι μόνο την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, αλλά και την ταχύτητα του αυτοκινήτου σας σε σχέση με αυτό. Ωστόσο, ο αισθητήρας ραντάρ δεν μπορεί να ανιχνεύσει σταθερά εμπόδια όπως για παράδειγμα ένα ατύχημα. 'Ετσι, για ταχύτητες έως 30Km/h, το Front Assist με City Emergency Breaking λειτουργεί συμπληρωματικά ακινητοποιώντας το όχημα ακόμα και όταν ανιχνεύσει ένα σταθερό εμπόδιο.

Εάν το προπορευόμενο όχημα κινείται με μικρότερη ταχύτητα ή μειώσει την ταχύτητα του, το ACC επιβραδύνει το αυτοκίνητο μέσω διορθωτικών ελέγχων στη διαχείριση του κινητήρα και, εάν είναι απαραίτητο, στο σύστημα πέδησης. Εάν ένα όχημα παρέμβει απότομα στην πορεία μας και ο απαιτούμενος ρυθμός επιβράδυνσης υπερβαίνει το 30% της μέγιστης δυνατότητας φρεναρίσματος του οχήματος, ο οδηγός ειδοποιείται από οπτικά και ακουστικά σήματα ώστε να πατήσει το πεντάλ του φρένου.

Τα οφέλη με μια ματιά

Υψηλό επίπεδο οδηγικής άνεσης στα μακρινά ταξίδια. Έρευνες έχουν δείξει ότι το ACC μειώνει σημαντικά τα επίπεδα άγχους κατά την οδήγηση.Αυξημένη ασφάλεια μέσω διατήρησης της απαιτούμενης απόστασης από το προπορευόμενο όχημα.Αυτόματη επιτάχυνση και επιβράδυνση σε αυτοκινητοδρόμους και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.

 

Lane Assist

Σύστημα ελέγχου διατήρησης πορείας Lane Assist

Το σύστημα Lane Assist διατηρεί την πορεία σας εντός της λωρίδας κυκλοφορίας.

 

Στο σωστό δρόμο

Κατά τη διάρκεια μεγάλων ταξιδιών σε μονότονους δρόμους, η συγκέντρωση ενός οδηγού μπορεί συχνά να αποσπάται. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλά ατυχήματα προκαλούνται από οχήματα που αποκλίνουν από την πορεία τους. Το σύστημα Lane Assist μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή παρόμοιων ατυχημάτων. Το σύστημα διεύθυνσης κάνει διορθωτικές ενέργειες για την υποστήριξη του οδηγού, αν το όχημα αρχίζει να παρεκκλίνει από τη λωρίδα του.

Η λειτουργία

Το Lane Assist ενεργοποιείται αυτόματα από τα 65 km/h και πάνω. Μια κάμερα που είναι ενσωματωμένη στον εσωτερικό καθρέπτη ανιχνεύει τις σημάνσεις των λωρίδων κυκλοφορίας και αξιολογεί τη θέση του οχήματος. Εάν το όχημα αρχίζει να παρεκκλίνει από την λωρίδα του και η μέγιστη διαθέσιμη δυνατότητα του συστήματος δεν είναι αρκετή για να το διατηρήσει στην λωρίδα του ή η ταχύτητα πέσει κάτω από 60 km/h, το Lane Assist, προειδοποιεί τον οδηγό μέσω δόνησης στο τιμόνι. Στη συνέχεια, είναι στο χέρι του οδηγού να κάνει διορθωτικές κινήσεις.

Στην πράξη

Αν το Lane Assist είναι ενεργοποιημένο, ανάβει ένα κίτρινο σύμβολο ελέγχου που μοιάζει με δρόμο. Από τη στιγμή που η κάμερα έχει εντοπίσει τη διαγράμιση, αυτό το σύμβολο γίνεται πράσινο και το σύστημα έχει ενεργοποιηθεί. Εάν το όχημα φύγει από την λωρίδα κυκλοφορίας, το Lane Assist κάνει ήπιες και συνεχείς διορθωτικές κινήσεις για 8 sec. Αν ο οδηγός αφήσει τα χέρια του εντελώς από το τιμόνι, το σύστημα ειδοποιεί μέσω ηχητικού σήματος και μηνύματος τον οδηγό για να αναλάβει και πάλι τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Αν ο οδηγός δεν βάλει τα χέρια του στο τιμόνι για μεγαλύτερη χρονική περίοδο, η λειτουργία απενεργοποιείται. Ο οδηγός μπορεί να παρακάμψει το Lane Assist γυρνώντας το τιμόνι απαλά στην αντίθετη κατεύθυνση. Όταν ο οδηγός χρησιμοποιήσει το φλας για να αλλάξει εκούσια λωρίδα κυκλοφορίας το σύστημα δεν αντιδρά.

 

Side Assist

Προειδοποίηση οδηγού για ύπαρξη οχήματος στο νεκρό σημείο Side Assist

Καλή ορατότητα πάντα ακόμα και στα τυφλά σημεία με τη λειτουργία Side Assist.

 

Side Assist

Το Side Assist προειδοποιεί τον οδηγό για τα διερχόμενα οχήματα, πριν ή κατά τη διάρκεια αλλαγής λωρίδας. Οπτικά προειδοποιητικά σήματα στην άκρη των εξωτερικών καθρεπτών προειδοποιούν τον οδηγό για αυτοκίνητα που βρίσκονται σε απόσταση τουλάχιστον 50 m, καθώς και για εκείνα στα τυφλά σημεία. Ο οδηγός γνωρίζει ακριβώς τι συμβαίνει γύρω του ώστε να αποφεύγει τους κινδύνους.

Ο σχεδιασμός του συστήματος διασφαλίζει ότι ο οδηγός προειδοποιείται όταν χρειάζεται: το σύστημα δεν ενεργοποιείται από σταθερά αντικείμενα ή οχήματα που κινούνται στο αντίθετο ρεύμα. Τα οχήματα που είναι περισσότερες από μία λωρίδα κυκλοφορίας μακριά, επίσης αγνοούνται. Ο οδηγός δεν απασχολείται με συνεχείς προειδοποιήσεις. Το Side Assist ενεργοποιείται με το πάτημα ενός πλήκτρου και λειτουργεί από τα 60 km/h και πάνω. Ο οδηγός μπορεί χειροκίνητα να απενεργοποιήσει το σύστημα μέσω της οθόνης πολλαπλών λειτουργιών Plus.

Το κύριο όφελος του Side Assist είναι ότι κάνει την οδήγηση ακόμη πιο ξεκούραστη και χωρίς προβλήματα. Είναι εύκολο στην χρήση για τον οδηγό ενώ ταυτόχρονα αυξάνει την άνεση. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο οδηγός δεν πρέπει να είναι προσεκτικός  κατά την προσπέραση ή δεν πρέπει να ελέγχει τακτικά τους καθρέπτες του.

 

Dynamic Light Assist

Σύστημα διαρκώς προσαρμοζόμενου φωτισμού μεγάλης σκάλας Dynamic Light Assist

Υψηλού επιπέδου ορατότητα σε όλες τις συνθήκες με το Dynamic Light Assist.

 

Dynamic Light Assist

Το σύστημα λειτουργεί με κάμερα η οποία είναι ενσωματωμένη στο μπροστινό παρμπρίζ. Η συνεργασία της κάμερας, η οποία ελέγχει την κίνηση εμπρός, με τη δυνατότητα των φώτων Βi-xenon να περιστρέφονται ανεξάρτητα και μεμονωμένα, αποκλείει την περίπτωση να «τυφλωθούν» οι οδηγοί των διερχόμενων ή και των προπορευόμενων οχημάτων. Ένα διάφραγμα παρεμβάλλεται μεταξύ του λαμπτήρα Xenon και του φακού, δημιουργώντας «σκιές» στο φως που διαχέεται στο δρόμο έτσι ώστε να μην ενοχλεί τους οδηγούς των άλλων οχημάτων.

Light Assist

Για τα οχήματα που διαθέτουν φώτα αλογόνου, μια πιο απλή παραλλαγή του παραπάνω συστήματος είναι διαθέσιμη: το Light Assist. Και αυτό το σύστημα υποβοήθησης των φώτων, βασίζεται σε μια κάμερα η οποία αναλύει τις εκάστοτε συνθήκες φωτισμού στο δρόμο και τις αξιολογεί βάσει μιας μεγάλης γκάμας καταγεγραμμένων συνθηκών οδήγησης, ενεργοποιώντας τη μεγάλη ή τη μεσαία σκάλα φώτων. Επιπλέον, η μεσαία σκάλα ενεργοποιείται αυτόματα σε ταχύτητα μεγαλύτερη των 60 χλμ/ώρα.

 

Brake Assist

Σύστημα ενίσχυσης πέδησης Break Assist

Πιο γρήγορο, πιο ασφαλές. Το Brake Assist βοηθάει στη μείωση της απόστασης φρεναρίσματος.

 

Η δυναμική συμπεριφορά των συστημάτων ελέγχου ABS και ESP βοηθούν τον οδηγό σε κρίσιμες καταστάσεις. Το ESP βοηθά τον οδηγό προσπαθώντας να αποτρέψει το όχημα από την ολίσθηση επεμβαίνοντας στα φρένα και στη διαχείριση του κινητήρα. Το ABS επιτρέπει την διατήρηση του ελέγχου του οχήματος σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος έτσι ώστε ο οδηγός να μπορεί να το κατευθύνει γύρω από ένα εμπόδιο, αποφεύγοντας την σύγκρουση. Είναι, βεβαίως, ασφαλέστερο και καλύτερο να σταματήσει μπροστά από το εμπόδιο. Και αυτό είναι που κάνει το Brake Assist , ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο την ασφάλεια.

Brake assist

Η πιο κοινή αιτία μιας οπίσθιας σύγκρουσης είναι να μην πατήσετε το πεντάλ του φρένου αρκετά δυνατά. Ως αποτέλεσμα, το όχημα δεν επιβραδύνεται με τη μέγιστη ισχύ πέδησης, η απόσταση φρεναρίσματος είναι μεγαλύτερη και ο κίνδυνος σύγκρουσης αυξάνεται. Στην περίπτωση αυτή, το σύστημα υποβοήθησης πέδησης Brake Assist  βοηθά τον οδηγό με την αύξηση της δύναμης πέδησης. Έτσι, η απόσταση ακινητοποίησης του οχήματος μπορεί να μειωθεί σημαντικά.

Το σύστημα υπολογίζει πόσο γρήγορα πατάει ο οδηγός το πεντάλ του φρένου, την ταχύτητα του αυτοκινήτου και την πίεση στα φρένα. Το Brake Assist προσφέρει τη μέγιστη ισχύ πέδησης ανεξάρτητα από την πίεση που ασκεί ο οδηγός στο πεντάλ του φρένου. Το σύστημα υποβοήθησης πέδησης αυξάνει την πίεση στο σύστημα πέδησης υδραυλικά μέσω της μονάδας ABS / ESP. Όταν η πίεση που εφαρμόζει ο οδηγός στο πεντάλ του φρένου μειώνεται, το σύστημα μειώνει την πίεση των φρένων και πάλι στο πραγματικό επίπεδο.

 

XDS

Ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό XDS

Οδηγείστε με ασφάλεια σε όλες τις διαδρομές με το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικού XDS.

 

EDL

Το ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού EDL επιτρέπει την ομαλή και άνετη εκίνηση του οχήματος σε ολισθηρές επιφάνειες οδοστρώματος. Εάν ένας τροχός αρχίσει να σπινιάρει, το EDL θα φρενάρει τον τροχό και θα μεταφέρει την ισχύ στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση. Το ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού EDL μειώνει τη φθορά των ελαστικών και λειτουργεί σε ταχύτητες μέχρι 40 km/h (στα μοντέλα με 4MOTION έως 80 km/h) . Πρόκειται για μια λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας (ESP) και του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης (ASR).

XDS

Το XDS αποτελεί μια εξέλιξη του συστήματος EDL. Το XDS επιδρά στην αποσυμφόρηση του μπροστινού τροχού που βρίσκεται στην εσωτερική πλευρά της στροφής, όταν κινείστε γρήγορα σε διαδρομές με στροφές. Μέσω του υδραυλικού συστήματος του ESP, το XDS φρενάρει τον τροχό που βρίσκεται στην εσωτερική πλευρά για να αποτρέψει το σπινιάρισμά του. Έτσι βελτιώνεται η πρόσφυση και μειώνεται η τάση υποστοφής. Η οδηγική αίσθηση μοιάζει με αυτή ενός «ρυθμισμένου μπλοκέ διαφορικού» σε πιο ήπια μορφή. Με τη μονομερή, ακριβή αύξηση της πίεσης πέδησης, η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές γίνεται ακόμα πιο σπορ, γρήγορη και ασφαλής.

 

DCC

Σύστημα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αναρτήσεων DCC

Το αυτοκίνητό σας προσαρμόζεται σε κάθε τύπο διαδρομής με το σύστημα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αναρτήσεων DCC.

 

Η ευφυΐα να μπορείς να προσαρμόζεσαι

Σπορ δυναμική οδήγηση ή μεγάλη άνεση στην οδήγηση - μέχρι τώρα, ο οδηγός έπρεπε να επιλέξει ανάμεσα στα δύο. Χάρη όμως στο σύστημα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αναρτήσεων DCC, η Volkswagen έχει πλέον καταφέρει να συνδυάσει και τα δύο. Το πρωτοποριακό αυτό σύστημα διασφαλίζει ότι η ανάρτηση προσαρμόζεται διαρκώς ανάλογα με τις οδικές και οδηγικές συνθήκες. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις προκαθορισμένες ρυθμίσεις: Sport, Normal ή Comfort - όλα με το πάτημα ενός κουμπιού.

Η τεχνολογία

Για να μπορεί το αυτοκίνητο να προσαρμόζεται συνεχώς στις συνθήκες οδήγησης, το DCC διαθέτει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Κάθε επιμέρους αμορτισέρ είναι συνδεδεμένο με μια συσκευή ελέγχου που υπολογίζει τη βέλτιστη ρύθμιση για κάθε τροχό μέσω των δεδομένων που λαμβάνει από αισθητήρες καθώς και μέσω πληροφοριών από τα διάφορα συστήματα οδήγησης (π.χ. σύστημα διεύθυνσης, σύστημα πέδησης και βοηθητικά συστήματα οδήγησης) . Αυτό επιτρέπει στο σύστημα να αντιδράσει εντός χιλιοστών του δευτερολέπτου σε ανωμαλίες του δρόμου (π.χ."σαμαράικια"), κατά την αλλαγή λωρίδας ή σε δρόμους με στροφές.

Η λειτουργία

Το σύστημα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αναρτήσεων DCC προσφέρει στους οδηγούς τρία διαφορετικά προγράμματα ανάλογα με τη διάθεσή τους: "Sport", "Normal" και "Comfort". Η "Sport" λειτουργία, για παράδειγμα, "σκληραίνει" τα αμορτισέρ για να ταιριάζει με τα τροποποιημένα χαρακτηριστικά του συστήματος διεύθυνσης. Το αποτέλεσμα είναι μια οδηγική εμπειρία στο ίδιο επίπεδο με εκείνη ενός ευέλικτου σπορ αυτοκινήτου. Ωστόσο, το DCC μπορεί να κάνει πολύ περισσότερα: Παρέχει τις ιδανικές ρυθμίσεις για κάθε επιμέρους στυλ οδήγησης και κατάσταση δρόμου. Το επίπεδο άνεσης που προσφέρει είναι εφάμιλλο με αυτό ενός πολυτελούς sedan. Το σύστημα ελέγχου παραμένει πάντα ενεργό και είναι πάντα έτοιμο να εξασφαλίσει σπορ δυναμική αίσθηση στις αναρτήσεις κατά την αλλαγή λωρίδας, ακόμα και στην "Comfort" λειτουργία.

 

ParkPilot

Σύστημα αισθητήρων στάθμευσης Park Pilot

Οι αισθητήρες στάθμευσης ParkPilot χρησιμοποιούν ακουστικά σήματα για να σας καθοδηγούν.

 

Είναι συχνά απαραίτητο να ελιχθεί το αυτοκίνητό σας σε στενούς χώρους στάθμευσης, κυρίως στην πόλη. Τα συστήματα υποβοήθησης στάθμευσης της Volkswagen βοηθούν τον οδηγό πληροφορώντας τον για την απόσταση από εμπόδια μέσω ακουστικών ή, ανάλογα με το μοντέλο, οπτικών σημάτων.

Το πιο σημαντικό στοιχείο του ParkPilot είναι οι αισθητήρες υπερήχων, με έως και έξι από αυτούς να βρίσκονται στον πίσω  ή / και τον εμπρός προφυλακτήρα. Οι αισθητήρες υπερήχων έχουν συμπαγή σχεδιασμό και για το λόγο αυτό καθώς και το γεγονός ότι είναι βαμμένοι στο χρώμα του αμαξώματος, είναι ελάχιστα ορατοί. Οι αισθητήρες παρακολουθούν μια περιοχή έως και 150 cm πίσω και, ανάλογα με το μοντέλο, μπροστά από το όχημα. Το σύστημα ενεργοποιείται όταν επιλέγεται η όπισθεν ή ή ταχύτητα είναι κάτω από τα 15 km/h.

Η μονάδα ελέγχου ενεργοποιεί περιοδικά τους αισθητήρες που εκπέμπουν ένα υπερηχητικό σήμα με συχνότητα 40 kHz (kilohertz). Η μονάδα ελέγχου στη συνέχεια γυρίζει τους αισθητήρες σε κατάσταση λήψης, έτσι ώστε να μπορεί να πάρει τα ηχητικά κύματα που αντανακλούνται από το αντικείμενο. Με βάση το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ εκπομπής του σήματος και την λήψη του από την αντανάκλαση, το σύστημα υπολογίζει πόσο μακριά είναι ο αισθητήρας από το εμπόδιο. Η μονάδα ελέγχου υπολογίζει την απόσταση μεταξύ του οχήματος και του εμποδίου με βάση τις πληροφορίες από τουλάχιστον δύο αισθητήρες οι οποίοι χρησιμοποιούν τη μέθοδο τριγωνισμού.

 

Rear Assist

Κάμερα οπισθοπορείας Rear Assist

Tο σύστημα Rear Assist με κάμερα οπισθοπορείας εξασφαλίζει βέλτιστη ορατότητα.

 

Ορατότητα πίσω

Η κάμερα οπισθοπορείας Rear Assist σας επιτρέπει εύκολα και γρήγορα να δείτε πιθανά εμπόδια που βρίσκονται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Η λειτουργία

Το Rear Assist ενεργοποιείται μόλις εμπλακεί η όπισθεν. Χρωματιστές γραμμές στην οθόνη δείχνουν εάν ο δρόμος είναι ελεύθερος. Oι πράσινες γραμμές δείχνουν την περιοχή πίσω από το όχημα και οι κίτρινες γραμμές την διαδρομή που αντιστοιχεί στη γωνία κλίσης του τιμονιού. Εσείς απλά πρέπει να ευθυγραμμίσετε την κόκκινη γραμμή με την άκρη του πεζοδρομίου ή του αυτοκινήτου μπροστά από το οποίο θέλετε να σταθμεύσετε.

Τα οφέλη με μια ματιά

Με το Rear Assist μπορείτε να εντοπίσετε χαμηλά εμπόδια τα οποία δεν μπορούν να εντοπίσουν οι αισθητήρες του ParkPilot.Η κάμερα οπισθοπορείας είναι πολύ χρήσιμη όταν προσπαθείτε να τοποθετήσετε trailer.Επιπλέον, ακόμα και κινητά εμπόδια εμφανίζονται στην κάμερα.

 

360 Area View

Σύστημα προβολής 360 Area View

Με το σύστημα 360 Area View βλέπετε τα πάντα γύρω σας.

 

Βλέπτε τα πάντα γύρω σας

To σύστημα προβολής Area View χρησιμοποιεί τέσσερις κάμερες ευρείας γωνίας, που καταγράφουν την περιοχή γύρω από το όχημα.
Η μπροστινή κάμερα βρίσκεται τοπθετημένη στη μάσκα, η πίσω κάμερα έχει εγκατασταθεί στη λαβή της πόρτας του πορτ-μπαγκαζ και οι πλευρικές κάμερες στους εξωτερικούς καθρέπτες. Έτσι, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του διαφορετικές οπτικές γωνίες και προβολές, που διευκολύνουν σημαντικά τους ελιγμούς.

Στην προβολή "κάθετη κυκλοφορία" απεικονίζεται η περιοχή από το πιο μπροστινό σημείο του οχήματος μέχρι και σε γωνία άνω των 90o προς τα αριστερά και τα δεξιά, παρέχοντας εξαιρετική ασφάλεια, κατά την έξοδο του αυτοκινήτου από χώρους στάθμευσης ή στενούς δρόμους με περιορισμένη ορατότητα.Στην προβολή "ρυμουλκούμενου" ο οδηγός διευκολύνεται κατά τους ελιγμούς με ρυμουλκούμενο ή ακόμη και κατά τη σύνδεση του ρυμουλκούμενου, χάρη στην πανοραμική απεικόνηση της περιοχής πίσω από το όχημα.Στην προβολή "off road" που χρησιμοποιείται κυρίως σε εκτός δρόμου διαδρομές, απεικονίζεται πανοραμικά η περιοχή ακριβώς μπροστά από το όχημα.

 

bluemotion

Μεγαλύτερη οικονομία, λιγότερη ρύπανση, απεριόριστη οδηγική απόλαυση.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Ένας κόσμος ιδεών, για ένα οικολογικό τρόπο οδήγησης και ζωής.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

 

 

espabanner