demerliotis logo       volkswagen logo    Audi logo

Δύναμη και ευελιξία

Κινητήρες TSI

Κορυφαίες επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση

 

Φέραμε το μέλλον... σήμερα

Περισσότερη αποδοτικότητα, λιγότερη κατανάλωση, απεριόριστη οδηγική ευχαρίστηση. Τεχνολογίες και προϊόντα που επιτυγχάνουν φιλική προς το περιβάλλον αυτοκίνηση και ταυτόχρονα δυναμικές επιδόσεις. Καινοτομίες που περιλαμβάνονται στην τεχνολογική πλατφόρμα BlueMotionTechnologies. Ένα σημαντικό στοιχείο αυτής της πλατφόρμας είναι η τεχνολογία TSI.

Στόχος μας

Να δημιουργήσουμε τεχνολογίες που παρουσιάζουν σημαντική μείωση στην κατανάλωση και στις εκπομπές ρύπων χωρίς να συμβιβάζονται σε επιδόσεις που εξασφαλίζουν μία μοναδική οδηγική εμπειρία. Το αποτέλεσμα ήταν η καθολική επιτυχία της τεχνολογίας TSI.

Τα πλεονεκτήματα του "downsizing"

Η συνταγή για την επιτυχία της τεχνολογίας TSI της Volkswagen βρίσκεται στο "downsizing". Μέγιστη δύναμη παράγεται με την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση καυσίμων από κινητήρες μικρότερου κυβισμού. Η μείωση του κυβισμού έχει φέρει καλύτερη αποδοτικότητα, δεδομένου ότι υπάρχει λιγότερη απώλεια δύναμης ως αποτέλεσμα της τριβής. Επιπλέον, οι κινητήρες χαμηλού κυβισμού έχουν το πλεονέκτημα του μικρότερου βάρους. Οι κινητήρες τεχνολογίας TSI εκμεταλλεύονται πλήρως αυτά τα αποτελέσματα.

Χαμηλός κυβισμός - Υψηλή ευχαρίστηση

Η πρωτοποριακή τεχνολογία των κινητήρων TSI, συνδυάζει την άμεση έγχυση καυσίμου με την χρήση στροβιλοσυμπιεστή (turbo) ή με την αρμονική συνεργασία υπερσυμπιεστή (compressor) και turbo, προσφέροντας στον οδηγό κορυφαίες επιδόσεις και οδηγική ευχαρίστηση. Η καύση της βενζίνης είναι ιδιαίτερα αποδοτική, με αποτέλεσμα η παραγόμενη ροπή να είναι αρκετά υψηλότερη απ'ότι στους συμβατικούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες.

Μέγιστη δύναμη και χαμηλή κατανάλωση

Οι κινητήρες TSI σχεδιάστηκαν για να αποδίδουν μέγιστη ροπή ακόμα και από τις 1500 σ.α.λ. Έτσι η οδηγική ευχαρίστηση συνδυάζεται ιδανικά με την οικονομία καυσίμων.

 

 

Κινητήρες TSI

Κινητήρες TDI

Δύναμη και οικονομία

 

Δεσμευόμαστε για το μέλλον

Δύναμη, επιδόσεις και οικονομία. Χαρακτηριστικά που συνδυάζουν οι κινητήρες TDI κάνοντας την φιλική προς το περιβάλλον αυτοκίνηση, πράξη. Καινοτομίες που περιλαμβάνονται στην τεχνολογική πλατφόρμα BlueMotionTechnologies.

TDI, σημείο αναφοράς στους πετρελαιοκινητήρες

Οι κινητήρες TDI είναι συνώνυμοι της δύναμης, των εξαιρετικών επιπέδων ροπής και ταυτόχρονα της μειωμένης κατανάλωσης. Συνδυάζοντας την άμεση έγχυση καυσίμου με τη χρήση στροβυλοσυμπιεστή, η Volkswagen κάνει την πρόκληση, πράξη: χαρίζει δύναμη με χαμηλούς ρύπους.

Τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά των κινητήρων TDI είναι η άμεση έγχυση καυσίμου και η μεταβλητή γεωμετρία του turbo με αποτέλεσμα κορυφαίες επιδόσεις. Συγχρόνως, η Volkswagen επεκτείνει όλο και περισσότερο την καινοτόμο τεχνολογία Common rail.

Η δύναμη επιλέγεται...

  • Όλοι οι κινητήρες TDI διακρίνονται για την οικονομική κατανάλωση καυσίμου, τα μακρά διαστήματα service και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων.
  • Οι κινητήρες TDI αποδίδουν κορυφαία ροπή από τις χαμηλές στροφές. Αυτό χαρίζει εξαιρετικές επιδόσεις και βέβαια μοναδικές οδηγικές εμπειρίες.
  • Τα υψηλά επίπεδα ροπής σε συνδυασμό με την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση καυσίμου επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα τις δυναμικής οδήγησης.

 

Η λειτουργία των κινητήρων TDI

 

Στο σύστημα common rail, οι λειτουργίες για την πίεση και την έγχυση καυσίμου είναι εντελώς ανεξάρτητες διαδικασίες. Μία ανεξάρτητη αντλία καυσίμου διατηρεί σταθερή την πίεση καυσίμου στο κύκλωμα. Η πίεση του καυσίμου διατηρείται σε ένα αυλό διανομής (rail) ο οποίος χρησιμοποιείται από κοινού (common rail) από όλους τους κυλίνδρους. Οι εγχυτήρες (μπεκ ψεκασμού) που τροφοδοτούν τους κυλίνδρους του κινητήρα, συνδέονται με τον διανομέα (rail) παράλληλα.

Υψηλές απαιτήσεις - κορυφαίες προδιαγραφές

Οι υψηλές πιέσεις εγχύσεων που αυξάνουν την αποδοτικότητα των κινητήρων diesel και μειώνουν τα επίπεδα ρύπων, έχουν άμεση σχέση με τους κινητήρες common rail. Για αυτόν τον λόγο, η Volkswagen κατασκευάζει η ίδια τους common rail. Η πλέον πρόσφατη γενιά κινητήρων TDI Common Rail επιτυγχάνει πιέσεις καυσίμου πάνω από 1.800 bar. Οι λειτουργικές απαιτήσεις που προκύπτουν από ένα τέτοιο εγχείρημα οδηγούν στην κατασκευή κινητήρων υψηλών προδιαγραφών. Κάθε μέρος του κινητήρα υποβάλλεται σε αυστηρές και επίπονες δοκιμασίες από τις οποίες πρέπει να εξέλθει σε άριστη κατάσταση. Τότε μόνο μπορεί να τοποθετηθεί σε ένα κινητήρα TDI της Volkswagen.

Επιδόσεις που συναρπάζουν

Για ακόμη μεγαλύτερη ροπή, η Volkswagen εξοπλίζει τους κινητήρες TDI με ρυθμιζόμενους στροβιλοσυμπιεστές. Η ρύθμιση γίνεται μέσω πτερυγίων που μεταβάλουν την γεωμετρία των στροβίλων ανάλογα με την επιθυμητή απόδοση.

 

Κινητήρες TDI

Προδιαγραφές ρύπων

Λιγότεροι ρύποι, περισσότερη οδηγική απόλαυση. Κινητήρες που δείχνουν ότι το μέλλον είναι εδώ.

 

Αξιοπιστία και υπευθυνότητα

Η φιλοσοφία που εφαρμόζει η Volkswagen στους κινητήρες συνδέει τη δυναμική οδήγηση και την απόλαυση με την οικονομία καυσίμου και την προστασία του περιβάλλοντος. Για πολλά χρόνια, το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της Volkswagen μελετά και αναπτύσσει τεχνολογίες που συμβάλλουν πραγματικά στη μείωση των ρύπων. Ακολουθώντας την τεχνολογία TDI, η τεχνολογία TSI συνδυάζει την άμεση έγχυση (direct-injection) με την ύπαρξη turbo & compressor με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Όλοι οι κινητήρες TDI και TSI πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων EU5, επιβεβαιώνοντας στην πράξη την υπεύθυνη στάση της Volkswagen απέναντι στην κοινωνία.

 

Hybrid

Ορόσημο στην τεχνολογία μετάδοσης κίνησης.

 

Volkswagen Touareg Hybrid.

Η Volkswagen παρουσιάζει ένα ορόσημο στην τεχνολογία μετάδοσης κίνησης : Ο συνδυασμός του κινητήρα V6 TSI και ενός ηλεκτροκινητήρα επιτρέπει υψηλές επιδόσεις σε συνδυασμό με απίστευτα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ενώ η εμπειρία οδήγησης είναι πραγματικά εκπληκτική καθώς πέρα από την υβριδική τεχνολογία που διαθέτει συνεχίζει να είναι ένα Touareg.

Στις χαμηλές ταχύτητες και σε μικρές επιταχύνσεις, το ηλεκτρικό μοτέρ προσφέρει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα σε σχέση με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης  ενώ παράληλλα έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η κίνηση του οχήματος έως τα 50 km / h γίνεται αμιγώς ηλεκτρικά, κάνοντάς το έτσι ένα πολύ φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο, ιδανικό για κίνηση μέσα στην πόλη.

Τα μέρη του συστήματος :

Κινητήρας βενζίνης

Ο κινητήρας του Touareg Hybrid αποτελείται από ένα κινητήρα βενζίνης V6 TSI και έναν ηλεκτροκινητήρα.
Ο V6 TSI, που εξοπλίζεται με turbo και σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου, αποδίδει μέγιστη ροπή 440 Nm στις 3.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ισχύς του φτάνει τα 245 kW  από τις 5.500 σ.α.λ.

Υβριδική μονάδα

Το στοιχείο-κλειδί είναι η τοποθέτηση της υβριδική μονάδα που βρίσκεται ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων επιτρέποντάς στο Touareg να παραμένει τετρακίνητο πάντα. Ενσωματωμένος στην υβριδική μονάδα βρίσκεται και ο ηλεκτροκινητήρας χωριτικότητας 34.3 kW με τάση 288 V και ροπή 300 Nm.

Ηλεκτρονικό σύστημα τροφοδοσίας

Το ηλεκτρονικό σύστημα τροφοδοσίας περιλαμβάνει μία μπαταρία υψηλής τάσης και μία μπαταρία χαμηλής τάσης 12V καθώς και δύο μετασχηματιστές. Έναν μετασχηματιστή DC / DC  για την μετατροπή της τάσης που παράγει ο ηλεκτροκινητήρας σε 12V και ένα μετασχηματιστή DC / AC για την μετατροπή του συνεχούς ρεύματος της μπαταρίας υψηλής τάσης σε εναλλασσόμενο για την κίνηση του ηλεκτροκινητήρα. Οι ενώσεις του ηλεκτρικού κυκλώματος γίνονται μέσω καλωδίων υψηλής τάσης.

Κεντρικό σύστημα διαχείρισης

Τη διαχείρηση όλων των υβριδικών συστημάτων αναλαμβάνει η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του κινητήρα, η οποία επικοινωνεί μέσω CAN Bus με το σύστημα αυτόματης μετάδοσης, την μπαταρία υψηλής τάσης και το ηλεκτρονικό σύστημα.
Στην οθόνη του συστήματος ραδιοπλοήγησης εμφανίζεται ένδειξη ροής ενέργειας που ενημερώνει τον οδηγό για την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης και για τους διάφορους τρόπους λειτουργίας του υβριδικού συστήματος.

Μπαταρία υψηλής τάσης

Η ενέργεια από τον ηλεκτροκινητήρα αποθηκεύεται σε μία μπαταρία νικελίου μετάλλου (NiMH) που βρίσκεται τοποθετημένη στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα  1.7 kWh και μέγιστη ισχύ 38 kW. Εάν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη, τότε το Touareg μπορεί να κινηθεί (ανάλογα με την αποθηκευμένη ενέργεια) τελείως ηλεκτρικά με ταχύτητα έως 50 km / h και για περίπου 5 λεπτά. Ο χρόνος επαναφόρτησης της μπαταρίας είναι πολύ σύντομος και έτσι σε 5 λεπτά περίπου η μπαταρία επαναφορτίζεται πλήρως.

 

bluemotion

Μεγαλύτερη οικονομία, λιγότερη ρύπανση, απεριόριστη οδηγική απόλαυση.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Ένας κόσμος ιδεών, για ένα οικολογικό τρόπο οδήγησης και ζωής.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

 

 

espabanner